2. december 2014

Den Røde Brochure 2015-16

Så er det ved at være tid for teatre, festivaler og organisationer m.fl., der ønsker plads i den kommende udgave af  Den Røde Brochure (DRB), der er børne-og ungdomsteaterbranchens store repertoirekatalog og udkommer hvert år i ugerne op til Aprilfestivalen.

Kataloget er den ultimative oversigt over mulighederne for at se stationær og turnerende scenekunst for børn og unge for den kommene sæson 2015-16 og udgives af kompetenceteatret Teatercentrum. Den har i denne sæsons udgave (foto) ca. 140 teatre og deres næsten 400 refusionsberettigede forestillinger.

Og bestilling af annonceplads i DRB er for alvorlig ramt af den digitale tidsalder, idet al tilmelding denne gang kun foregår online, som til gengæld skulle gøre det ganske nemt.

Den Røde Brochure er udliciteret til firmaet The3stages (www.The3stages.dk), bag hvilket dog gemmer sig den redaktionelle og tekniske redaktionelle tovholder på indeværende sæsons brochure, Thomas Johan M.R. Bæhring.

Fra ham/firmaet lyder meldingen:

'Vi har valgt at køre alt tilmelding igennem vores online-system, som går online den 8. december i år. Vi har sat brugervenligheden i højsædet, og systemet vil derfor fungere med brugerens egen tilmelding i fokus. Igennem kronologiske trin bliver brugeren guidet igennem tilmeldingen og får automatisk underretninger om eventuelle deadlines for tilmeldingspunkter m.m.  Alt dette sker i en let og overskuelig brugerflade. Det skal være nemt!

Man kan bestille sider Den Røde Brochure fra 8. december 2014 og frem til 5. januar 2015. Prisen for henholdsvis 1,2 og 4 sider er 3.400 kr., 6200 kr. og 11.800 kr. – plus moms.

Den Røde Brochure trykkes i ca. 11.000 eksemplarer og sendes gratis ud til skoler, institutioner, biblioteker, teaterforeninger, teatre, organisationer m.fl.

Og DRB findes også i en digital version, der opdateres løbende.

Se mere via dette link.

(caj)

Seneste nyheder & navne

Seneste nyheder & navne